Friday, July 1, 2011

Dilemma....

Bildet er helt urelatert, men siden alle sammen maser om bilder så får dere her nå!!!! Det er et bilde av Marcus, meg og Monica som soler oss!!! EKTE GYARU(O) SOLER SEG!!!

Men tilbake til det jeg vil skrive om.


På torsdag ringte Monica meg, sånn typ, 40 ganger. Det som var helt sykt var at istedet for å ta telefonen, bare kikket jeg på skjermen!!!!! SERR!!!

Jeg hadde nemlig en avtale med Marcus og Monica klokken 7, og siden jeg ikke møtte opp i tide ringte de!!!

Til slutt, når hun ringte den 41. gangen, tok jeg endelig telefonen. Sånn klokken 8. Og da sa jeg at jeg hadde forsovet meg LOL LIKSOM!!!!!!!!!


Hun var drita sint!!!!

Men et spørsmål til dere lesere:

Hva gjør dere når noen ringer dere på telefonen? Ser dere bare på skjermen uten å ta den, sånn som jeg??? Eller tar dere telefonen og sier hei???

And a translation for my international readers:

GOOD NIGHT!

No comments:

Post a Comment